Subject: Andmed Riigikontrolli jaoks
From: "Heili Jaamu" <[email-masked]>
To: "MTA Emta" <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>, "Statistikaamet" <[email-masked]>, "RAB rahapesu" <[email-masked]>, "RmIT Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 10:36:31 +0300

Tere!

Palun esitada lisatud kirjas küsitud andmed Riigikontrolli poolt esitatud
vormil minu e-kirja aadressile hiljemalt 29.04.2023.

Lugupidamisega

Heili Jaamu
jurist
Rahandusministeerium
5885 1349
[email-masked]

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun
teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage saadud kiri kooskõikide lisadega.

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.